Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

trouwkadootje

Vanavond hebben we een feestje. Vandaag gaan mijn overburen trouwen. Tegelijk met overburen is de bruidegom ook een neef van mij. Vanavond hebben ze dus hun receptie en daar moeten we wel even naar toe natuurlijk. Met lege handen kun je niet aankomen, maar een envelopje met geld is ook niet mijn idee van een leuk cadeau. Creatief ben je niet voor niks en toen ik laatst dan ook een leuk theekist tegenkwam ging er een lampje branden. Gisteren heb ik geld gewisseld bij mijn baas
(voordeel van in de winkel werken) Allemaal muntjes van 50 cent. Die heb ik in de theezakjes gestopt. Nog een leuk labeltje eraan (met mijn mooie stempel van readkapke erop) en zo heb ik toch een veel leuker cadeau om te geven dan zo'n saaie envelop.



       Het labeltje heb ik uit 1 van de lege theedoosjes geknipt. Zo is de achterkant ook nog leuk



                                             Op naar het feestje zou ik zeggen.



De vogelverschrikker is ook af. Hij is zo leuk geworden. Maar ik houd nog heel even geheim hoe hij is geworden. Maar wat ik wel laat zien is hoe leuk de muisjes zijn geworden. Hier piept er eentje uit zijn mouw.








                    Fijn weekend allemaal!!!!!





8 opmerkingen:

  1. Leuk idee!!! Een theedoos-met-geld-en-thee :o)
    En het muisje is echt schattig...!!!

    Fijn weekend! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk idee!!
    Ooh,ik ben erg benieuwd naar je vogelverschrikker hoor!

    Fijn weekend!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend goed idee!!! Dat ziet er idd een stuk leuker uit dan een enveloppe! Ben ook erg benieuwd naar je vogel verschrikker!!!

    Liefs Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kadootje!

    Ben zo benieuwd naar je vogelverschrikker. Het muisje vind ik in iedergeval super lief.
    Laat ons snel het geheel zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. owwwwwwwwwwwwwwwww dat inimini muisje wat een drolleke ♥ je maakt het wel spannend hoor!!
    en wat een super leuk en origineel verzonnen kado zeg

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl











    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig idee! Dan geef je ze eigenlijk een soort van bruidsschat-kist :-) Tof! Wat is het muisje schattig in de mouw van je vogelverschrikker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi, al die muntjes van 50 cent... hellup! Wel heel leuk om de theekist er voor te gebruiken, ik dacht ook gelijk aan een bruidsschat. Och dat mûske is heel erg leuk. Wat een gepriegel, maar de moeite waard!
    Een gezellig avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ow wat ontzettend spannend..ik kijk helemaal uit naar het eind resultaat van de vogelverschrikker! GEWELDIG!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...