Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

het opruimvirus

Sinds mijn vorige berichtje ben ik er niet echt meer aan toegekomen om even lekker bezig te zijn. Vorige week woensdag was het nationaal schoolontbijt en hier konden ze wel wat hulp bij gebruiken. Alle kinderen hebben heerlijk gegeten, het was echt prachtig om te zien wat die kleine kleuters wel niet kunnen wegwerken, maar na de tijd stond er natuurlijk een mega-afwas. Nadat die was weggewerkt was de ochtend alweer om. Vrijdag vroeg juf of ik ook een stoomboot voor op het prikbord kon maken. Dan begint mijn brein meteen te werken en te bedenken hoe ik dit kan realiseren. Klein dingetje, het prikbord is zo'n 3,5 meter lang. Maar ondertussen is er een halve stoomboot klaar. En de goede Sint is nog niet in het land, dus ik heb nog even tijd voor de tweede helft. Dat was dus de vrijdagmorgen.




Vanmorgen moest ik eerst met de jongste naar de schooldokter. Gelukkig stond ik al om negen uur gepland. Na een uurtje was ik weer thuis en kreeg ik echt de opruimkriebels. Al die kleine rondslingerde spulletjes. Eerst heb ik de lade onder de oven aangepakt. In de supermarkt kun je nog zegels sparen, leuk extraatje, als je ze dan ook opplakt en niet zoals ik onderin die la propt. Drie boekjes van 26 euro vol. Dat kan weer leuk besteedt worden. Toen het kinderhoekje nog even meegenomen. En ja dan is de morgen ook alweer voorbij.

Mmm. wat zal ik dan eens plaatsen. Nu ben ik van het weekend wel goed wezen shoppen. Alvast wat sinterklaaskado's gekocht. En ja, dan kom ik ook ook ook altijd wel dingetjes tegen die ik zelf wel erg leuk vind. Zoals de vogeltjes in het midden van de krans hierboven.



       Dit kleine leuke kastje, voor al mijn kleine spulletjes


Alvast wat leuke hangers voor in de kerstboom.




Deze leuke ster vond ik bij de Action. En die rieten kransen kan ik straks vast wel weer voor iets leuks gebruiken. Trouwens, niet op de foto gezet, bij de Action hebben ze nu ook meters kant op een kaartje. Nooit weg toch?





6 opmerkingen:

  1. Het is toch een heerlijke winkel, die Action. Wat een leuke dingen heb je gekocht, veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk, zo vind je nog eens wat :-) Toch altijd weer een fijn gevoel als alles dan weer lekker opgeruimd is! En wat heb je een leuke spulletjes gekocht zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alles weer netjes...leuke spullen ingeslagen!
    Wat zul jij een voldaan gevoel hebben :o)

    Fijne dag! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kerstversiering heb je gekocht, dit wordt gezellig!
    De 'Action' hoor ik hier en daar, het wordt tijd dat ik ook eens
    ga rondsnuffelen. Nog een gezellige avond, groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke winkel, wat zal het gezellig bij jullie thuis worden, ik vind je kabel armbandjes Prachtig, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja het opruim virus hangt in de lucht!
    Hier moest het huis er ook aan geloven.

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...