Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

Het vogelfeest kan beginnen

Woensdag besloten we dat het tijd werd om de vogeltjes eens extra te verwennen. Natuurlijk worden ze altijd al wel gevoederd met strooivoer en stukjes brood, maar nu hebben ze er ook nog lekkere taartjes en koekjes bij gekregen.



frituurvet smelten, vogelvoer er door heen roeren en dan in een leuke vorm gieten. Echt supersimpel, maar met een heel leuk resultaat.







En voor de merels een lekker appeltje erbij.


Fijn weekend allemaal!!!





7 opmerkingen:

  1. jemig dit is een waar vogeltjes feest ♥ wat enorm leuk

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wil ik graag met de kids gaan doen maar het lijkt me zo'n gedoe... maar als ik het resultaat zie dan denk ik dat ik toch maar eens een kilootje vet ga kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt smikkelen en smullen!!1
    Helemaal schattig!!
    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee, ik had het al eerder ergens gezien maar was het weer vergeten dus thanks!! Leuk om samen met mijn kleindochter te doen. Lieve groet marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zullen de vogeltjes daar blij mee zijn!! Leuk gedaan!!

    Gr. Linda

    Neem je ook een keer een kijkje op mijn blog www.creasnuf.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah jij doet dat ook, leuk he?! Met de sneeuw helemaal, maar het komt weer terug geloof ik!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...