Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

inspiratietakken

Gisteren ben ik naar een leuke thuisparty geweest. Geen tupperware of schoonmaakmiddelen, nee een party met leuke spulletjes voor in je huis. Nou, dat is aan mij wel besteed. Meteen maar even een paar sinterklaaslijstjes afgewerkt en voor mezelf heb ik deze leuke takken gekocht.



Zien jullie die haakjes onderaan. Wat biedt dat weer een mogelijkheden. Daar kan ik wel heel veel leuke dingetjes voor verzinnen om aan te hangen. Vilten hartjes, sterren, rendieren, kerstboompjes. en dan natuurlijk met pasen konijntjes, eieren enz. Je snapt wel dat die onmogelijk kon blijven liggen. 

Voor de friezen onder ons, morgen is het weer Holy Stitch in de blokhuispoort in Leeuwarden.
De blokhuispoort is de oude gevangenis. In elke cel staat iemand met zijn of haar handgemaakte spulletjes. Ook leuk voor de kinderen. Ten eerste de mogelijkheid om eens in de gevangenis te kunnen rondkijken en er zijn ook altijd wel leuke workshops voor de kinderen.

Wij gaan zeker even kijken, ook omdat we al in Leeuwarden zijn. We gaan morgen helemaal bovenin de Achmea toren kijken. 1 keer in de maand mag je daar nu naar boven. Hij is 115 meter hoog, dus het uitzicht zal vast heel mooi zijn. Ik hoop alleen dat ik een beetje goed bevenkom.
        
 Lees dit maar eens

De Achmeatoren heeft 4 liften die elk een snelheid hebben van 21,6 km/h. Oorspronkelijk haalden de liften zelfs 32,4 km/h, maar omdat mensen misselijk werden als gevolg van de relatief grote versnellingen die klaarblijkelijk samengaan met de lift opererend op deze snelheid, is de maximale snelheid nu met 10,8 km/h verlaagd. De huidige snelheid geeft nog steeds een raar gevoel. De oren gaan dichtzitten doordat bij deze snelheid een relatief groot hoogteverschil in een korte tijd wordt overbrug

Ik heb er zin in!!!!!!!






Fijn weekend allemaal!!

8 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je heelhuids bovenkomt! Ik ben ook een keer in zo'n snelle lift geweest. Tip: springen als je in de lift zit of gaan zitten.
    Veel plezier!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Brrr...ik hou niet zo van liften...wel spannend!
    Geniet van het uitzicht en veel plezier bij Holy Stitch!!!

    Fijn weekend! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk om te lezen! Want ik heb ook half Fries bloed! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. veel plezier hoor!!! en war een leuke aankoop heb je gedaan

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat ik zo ver weg woon.....Holy Stitch in de Blokhuispoort zou ik graag eens meemaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat supergaaf die takken! Maar die lift... brrr... weet niet of ik er zo snel in zou stappen. Ben een sportief type... neem de trap wel ;-P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, die takken met haakjes !! Hoop dat je t.z.t. laat zien wat je er aan gehangen hebt !! :o)!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk die takken met haakjes! Ow..de Holy Stitch bezocht..maar wist dat niet van de Achmea toren..gutsen is leuk hé! Tip; ik koop de gummen bij de Action; 0,28 ct per stuk..(even groot als die bij de Hema) Pas maar op..als je de smaak van het stempel maken te pakken hebt.....(!)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...