Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

mijn eerste stempeltjes

Afgelopen weekend heb ik op de Holy Stitch een gutssetje bij Readkapke gekocht. Vervolgens moest ik natuurlijk ook even naar de HEMA voor een paar gommen. En eigenlijk zodra ik thuis was ben ik gaan zoeken naar een leuk plaatje voor mijn stempel to be. Het gutsen zelf gaat eigenlijk verbazingwekkend makkelijk. Het moeilijke is dat je precies langs de lijntjes moet blijven.
Vanmorgen heb ik er nog eentje gemaakt en hier zie je het resultaat.



Het vogeltje was de eerste en het olifantje heb ik vanmorgen gedaan.

Waar ik helaas even niet aan had gedacht was een stempelkussen. Ik heb alleen deze met verschillende lichte kleurtjes. Maar je kan gelukkig wel zien wat het moet voorstellen. En het smaakt naar meer. Als ik dan toch naar de stad moet voor een stempelkussen, dan ook nog maar een paar gommen meenemen.




Hier ga ik nog zeer veel plezier aan beleven.

Nu weer verder met mijn spulletjes voor sinterklaas. De krans voor op de voordeur is bijna af en ik ben ook nog bezig met een ander figuurtje. Woensdag heb ik vast een leuke foto om te tonen.


12 opmerkingen:

  1. Owww wat leuk! En ze zijn echt super goed gelukt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat heb je dat mooi gemaakt zeg. Ik kan helemaal niet zien dat het de eersten zijn! Heel veel plezier met de gummen, dat zal wel goed komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn enorm leuk gelukt en het is goed te zien hoor ☺

    veel plezier met het verder bedenken van stempels
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! leuk! leuk! Krijg er ook zin in...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed gelukt!!!
    Ik heb hier ook gutsjes klaar liggen...maar moet er nog een keer aan beginnen...
    Ik wacht er nog even mee, want als ik het leuk vindt (en dat weet ik eigenlijk wel zeker) dan kan ik niet meer stoppen...en heb nog zoveel te doen. :o)

    Veel plezier verder met gutsen! Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukt zijn ze zeker.
    Erg leuk vooral de vogel.
    En de gutsjes ik heb ze ook liggen.
    Ik maakte er een naamstempel mee.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind die kleurtjes zo erg leuk!
    En goed gelukt hoor die stempels!
    Ik baaaaal zo dat ik Holy stitch gemist heb,ben het vergeten,grrrr.
    Ben benieuwd naar je andere crea uitspattingen.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie stempeltjes zijn het geworden!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoor en dan helemaal zelf gemaakt. Knap gedaan. Er zijn zo veel leuke dingen om te maken. Succes verder ook met de sinterklaaskrans ook daar ben ik zeer benieuwd naar.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellig blog heb je! Ik ga je vanaf nu volgen. Heb trouwens ook de gutsen bij Raedkepke besteld en al flink mee bezig geweest, verslavend he?
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supergoed idee. Ik wil het ook wel gaan proberen!!!! Zo aantrekkelijk gedaan. Zal zeker wat vaker gaan kijken. Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...