Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

gehaakte bloemen




Op de blog van atelier Valerie kwam ik deze leuke gehaakte bloemen tegen. Je haakt ze om een oude armband heen. De belletjes heb ik laatst van de Holy Stitch meegenomen. Ze heeft zo'n twee weken terug nog een patroon geplaatst en daar ben ik nu druk mee bezig.




                                          Bezint eer ge begint, dit is zeer verslavend








De vogels smullen al van onze heerlijke taartjes





Zo, nu weer even verder haken.


10 opmerkingen:

  1. ja, ik vind ze ook erg leuk!
    Heerlijk hoor al die smullende vogeltjes!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig al die vogeltjes in de tuin. Ik kan er ook zo van genieten.

    De gehaakte bloemen zijn erg leuk, grappig met zo'n belletje in het midden.
    Wat is er op freubelgebied nou niet verslavend....hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn prachtig en wat een leuke foto groetjes Eshter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk hoor voor de kerstboom/krans!en wat een verwennerij voor die fugeltsje!!X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hé!!! Ziet er mooi uit zo.
    Afgelopen zomer heb ik ook heel wat armbanden omgehaakt...heel verslavend :o)

    Ja...je taartjes zien er heerlijk uit. Wij moeten nog aan het 'bakken' binnenkort. Alle ingrediënten zijn in huis!

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig die foto's van de vogels. En de gehaakte bloemen zien er ook gezellig uit.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke bloemen!
    Ik heb voor mijn sleuterhangers kralen omhaakt.
    Heel erg leuk om te doen, maar (let op!) wel heel verslavend! :-)

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja dat borduren gaat traag he? En ik vind het zo'n gepriegel, vooral 's avonds bij slecht licht. Maar het geeft zo'n leuke resultaten!
    Jouw gehaakte bloemen zijn ook erg leuk!!
    Fijne dag nog!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk die vogeltjes die van jouw taart eten!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...