Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

sint en piet krans

Mooi op tijd klaar, mijn krans voor op de voordeur. Een Sint en Pietenkrans natuurlijk. Nou was het ook weer niet het meeste werk omdat ik de pietjes en de goede Sint vorig jaar al had gemaakt. Ze zijn haast vanzelf op deze krans geklommen. En dat kunnen ze natuurlijk goed na op al die daken te hebben geoefend. Ik vond hem nog en beetje kaal dus heb ik er nog wat leuke krullinten op bevestigd. Dat vrolijkt de boel net even dat beetje extra op.




De pietjes zijn een ontwerp van atelier Annemoontje
De Sint en zijn paard heb ik zelf bedacht.





Als de goede Sint ons huis nou niet weet te vinden!







12 opmerkingen:

  1. Wat gezellig! Ik weet zeker dat de goede man jullie huisje niet voorbij gaat....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke krans! Sinterklaas zal jullie deur niet vast niet overslaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wat een leuke krans met die vrolijke pietjes.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk!!! Super zo'n krans!
    Die Sint zal jullie huisje heus wel vinden zo...met een extra handje stooigoed! :o)

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou als de Sint en zijn pieten je huis nu voorbij lopen dan weet ik het niet meer!
    Wat een lief kransje!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je krans is erg mooi geworden zeg en wat geeft het dan dat je ze al vorig jaar hebt gemaakt en nu verwerkt in een krans.
    Leuke fleurige kleurtjes dat vind de sint en zijn pieten vast prachtig. Het feest kan beginnen.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke blog heb je! Die krans is erg mooi, knap dat je het paard zelf hebt bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...