Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

surprise

Mijn oudste dochter zit in groep 5 en voor het eerst hebben ze lootjes getrokken. Er stond een hele lijst van leuke spulletjes op het lijstje, dat gaf niet echt heel veel problemen. Maar dan de surprise.
Hier kwam ik toch wel een heel erg leuk idee tegen. Wij hebben voor de koe gekozen, maar ze zijn eigenlijk allemaal super leuk. Bij de boekhandel heb ik een groot wit stuk karton gehaald en na wat meetwerk stond de vorm erop. Met een stanleymesje de vouwlijnen ondiep ingesneden en koeievlekken en een leuke toet erop geplakt.



We hebben zoveel mogelijk samen gedaan. Het is tenslotte haar surprise. Nou, dat heeft ze toch heel erg netjes gedaan. We hebben trouwens geen lijm gebruikt maar van die fotoplakkertjes. Anders wordt het zo'n knoeiboel. Dit werkt veel prettiger, en als het wat scheef zit kun je het ook makkelijker weer even loshalen.





Nu nog een gedichtje erbij en dan zijn wij mooi op tijd klaar.

10 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk!!! Bedankt voor de tip! Ik moet een suprise maken voor iemand die van dieren houdt... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk!!! Het gedichtje is misschien nog wel het lastigste...:o)
    Nog een week!

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke surprise is het geworden! Ik heb even de site bekeken, leuke ideetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie surprise! Veel succes met het gedichtje maken
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief koetje!!
    Wie krijgt die nou niet graag als surprise!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk gemaakt ... degene die hem ontvangt is er vast heel blij mee ! Succes met gedicht ...
    Groetjes, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk geworden!
    Ik ben even gaan spieken op de site, die moet ik onthouden!
    Het is bijna jammer te noemen dat mijn dochter haar surprise al af heeft....

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...