Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

bloemenpracht

Ik mag altijd graag even door voordeelwinkeltjes sneupen. Action is altijd leuk. Maar afgelopen weekend liep ik bij de boekenvoordeel naar binnen. Ik had op iemand zijn blog gezien dat ze er een boek over sneeuwsterren haken vandaan had en dit leek me wel een leuk kado voor mijn schoonmoeder. Ze haakte vroeger ook altijd van die tafelkleedjes dus dit moet haar ook lukken. Nu wist ik wel dat ze daar ook een knutselhoek hadden maar dat er ook best wel veel keus is dat was me nog niet eerder opgevallen. Ik kwam naar buiten met stempelkussens, stempels die je op een acrylblok moet vastplakken, witte blanco postkaarten en een soort van flowerloom. En die wilde ik al een tijdje graag hebben. Maar ja, dan keek ik ernaar en dacht, ach ik heb ook al zoveel, toch wel prijzig, verzendkosten hoog, en dan liet ik het maar weer.
Hier hadden ze dus een simpele bloemenmaker. Een ronde en een vierkante in 1 verpakking.
Eerste kerstdag hebben we heerlijk zitten stempelen en kleuren en tweede kerstdag (voor het familiebezoek)
zijn we met de bloemenmaker bezig geweest. Oudste dochter kreeg het ook prima voor elkaar.
En dit is het eindresultaat.



Ik heb ze op een satéstokje geprikt met een kraaltje in het midden.




                                    Deze worden nooit verkeerd mem, zei de oudste vanmorgen.


Een tijdje geleden won ik de give away bij Atelier Valerie. Theezakjes van stof die heerlijk ruiken.
Ze hebben een mooi plekje gevonden aan een kastdeurtje.






Nog iets langer geleden won ik niet de give away bij Nicole van maaksels en meer, maar stuurde ze iedereen toch een leuk kadootje. Een mooi metalen hartje met een heerlijk ruikend zeepje eraan. Ook dit hangt nu op een plekje waar ik er iedere dag van kan genieten.





Fijn weekend allemaal!








8 opmerkingen:

  1. hehe boekenvoordeel is echt een zalige winkel - ik heb daar ook al veel voordelige knutselboeken kunnen vinden! leuke resultaten ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fleurige bloemen heb je gemaakt zeg! Mooooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil nu ook heel graag naar boekenvoordeel! Jammer dat hij hier niet in de buurt is!
    De bloemen zien er super mooi uit! Leuk zo in die vaasjes!
    Veel stempel, haak en knutselplezier!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig de bloemen, de vrolijkheid straalt er van af ☺

    en wat een heerlijke kadootjes

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk je bkoemen.
    Ja bij die winkel vind je mij ook regelmatig.
    Leuke maar niet al te dure scrap spullen.
    Je bent heerlijk verwend.
    Groetjes en jij ook een fijn weekend.
    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die bloemen vind ik wel heel origineel en mooi!!
    Voor jou en je familie een fijn eindejaar, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bloempjes zijn heel leuk geworden! Al een beetje voorjaar in huis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die bloemen zien er super leuk uit! Boekenvoordeel zeg je? Toch eens binnen stappen dan maar... ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...