Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

gehaakte sneeuwkristallen

Eerder haakte ik al de leuke bloemen van die ik zag op de blog van Atelier Valerie, nu ben ik bezig geweest met de sneeuwkristallen die je hier kunt vinden. Bijzonder leuk om te haken en ik heb geleerd wat een picootje is. Nooit te oud om te leren. Ik heb er eerst eentje in wit gemaakt.




En omdat het zo leuk is ook nog eentje in rood.





Bij de action kocht ik mini kerstballetjes en die hebben een leuk plekje in het midden gekregen.

Ik moet nu wel eens op zoek naar een eigen setje armbanden om om heen te haken, het begint op te vallen dat er steeds een paar verdwijnen.

En wat ook heel leuk nieuws is, ik heb de give away bij Atelier Valierie gewonnen. 
Je kon heerlijk geurende stoffen theezakjes winnen en ik was de gelukkige. Meteen even gemaild natuurlijk en nu maar wachten tot die postbode het komt brengen. Zodra ze binnen zijn zal ik ze hier even laten zien. 

Klik hier voor haar blog. 


7 opmerkingen:

  1. Erg leuk!!!
    Bij de Action hebben ze vaak ook wel armbanden liggen :o)

    Wat een leuke giveaway heb je gewonnen! Gefeliciteerd!!!

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn echt mooi! Wel jammer dat ik net (en dan dus ook echt net, 5 minuten geleden) terug ben gekomen van Action en nu dit lees :)

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Misschien heeft marjolein nog wat ijzerdraad over. kan je zelf rondje van buigen om een potje heen of zo
    Groet paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zijn echt heel leuk!
    En zo ben je weer wat kerstversiering rijker!
    Wat moeten we toch zonder een haaknaald!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...