Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

mijn kerstkrans

De afgelopen dagen ben ik druk bezig geweest met de kerstkrans voor op de deur. Eerst natuurlijk bedenken wat ik wilde, maar er spookten zoveel ideeen door mijn hoofd dat ik maar gewoon begonnen ben. Wat ik zeker wist was dat ik het hertenkopje van Tilda in het midden wilde hebben.
Op zich een heel simpel patroon, maar wat ziet het er weer leuk uit. Het hertje heb ik op mijn grootste rieten krans vastgenaaid, na eerst de krans bekleed te hebben met repen oud laken.

Van de kerstboom (die inmiddels al in het hok staat te wachten tot de Sint weer naar Spanje is vertrokken) heb ik een paar takken geknipt en die onder het kopje bevestigd. Oke, helemaal goed. Maar bovenaan nog wel een beetje kaal. Ik had nog wat van die dikke wol liggen waarmee ik mijn col heb gebreid. Die er omheen gewikkeld en daarna uit vilt wat kleine sterretjes geknipt. Nog wat lichtjes erin voor als het donker is en een paar kleine kerstballen.




Hij heeft bijna wel iets amerikaans, met die kleuren en sterren.





                    Met de lichtjes aan, vanavond nog even niet, maar morgen mag hij naar buiten.






                                                       Even een close-up







                                           

                                               Zo, ik ben weer helemaal tevreden.






19 opmerkingen:

  1. Very cuteness ♡ add right up's to nice ☆!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super zeg... En dat hertenkopje is leuk he... Ik heb hem ook gemaakt, 3 Rudolfjes. Normaal hingen ze dan tegen een grote muur, maar daar hangt nu een schilderij wat ik niet even kan opbergen, dus andere oplossing zoeken.
    Deze is superleuk! Hou hem even in gedachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi en lief is je krans geworden ... kan me heel goed voorstellen dat je tevreden hiermee ben !
    Groetjes,Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan me voorstellen dat je tevreden bent, de krans is helemaal geweldig geworden. Wina en ik gaan de Tilda Rudolph van bruin vilt maken. We moeten maar snel beginnen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kerstkrans, helemaal super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou je mag tevreden zijn hoor!
    Erg mooi gemaakt! Zo gezellig met de lichtjes!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een enorm leuke krans, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou die krans mag er wezen, zeg! Wat een pracht!

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super geweldig helemaal leuk.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk!! En helemaal met de lichtjes aan!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kerstkrans is echt prachtig gemaakt,
    ik heb ook nog leuk nieuws voor je hoop ik.
    Ga maar vlug eens gaan kijken naar mijn blog.
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Anja, mijn houten kerstboom komt bij Maikehiem in st. Nyk vandaan. Ik zou eens kunnen vragen of ze nog een paar hebben want de mijne heb ik vorig jaar gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Succes in Heit's hok! Hoop dat er een mooie houten boom uit komt.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...