Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

rolling reindeer van Tintangel

Hij stond al een tijdje te wachten op zijn gewei en oren, maar voordat de kerst straks alweer voorbij is, heb ik hem nu dan toch zijn laatste details gegeven. Hij heeft een mooi plekje gekregen op de butlertray.







De potjes heb ik ook zelf gemaakt door er een hoesje om te haken. Het zijn olvaritpotjes, niet zo groot dus, en ze zijn echt supersnel klaar. En s'avonds met een kaarsje erin geeft het zo'n leuk effect.




 Het vogeltje wat je op de foto's ziet komt uit Schotland. Meegenomen uit een 365 dagen per                                  jaar kerst winkel.




Net als deze fantastische standaard met vogelhuisje waar ook weer een waxinelichtje in kan en de letters Merry Christmas.
Het was maar goed dat we in de zomer in Schotland waren, ik denk dat ik in deze tijd de hele winkel had leeggekocht. Het was net een sprookje toen je daar binnenkwam. Het hele plafond was bezaaid met lichtjes. Vooral de jongste wist niet wat ze zag toen we daar binnenkwamen. Zoiets moois had ze nog nooit eerder gezien. Van internet heb ik deze foto even geplukt. Zie je het plafond? Bezaaid met lichtjes. Zooo mooi.





Hier kun je een virtuele toer door de christmasshop doen.
http://www.nutcrackerchristmasshop.co.uk/shopcontent.asp?type=tour


6 opmerkingen:

  1. wat ziet het er gezellig uit zeg....het rendier is werkelijk prachtig ♥♥♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat rendier op wieltjes is heel erg mooi. Goed bezig, frou! Ik was eens in de USA en daar kwamen we ook zo'n soort winkel tegen, ongelooflijk dat dat het hele jaar open is hè? In Griekenland waren we in een winkel met alleen maar paraplu's, ook helemaal tot aan het plafond en tegen het plafond, ook al zo bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk is je Rendier geworden !
    Groetjes, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het gezellig bij je!
    Je rendier is erg leuk geworden!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kersttafeltje heb je gemaakt. en je rolling reindeer staat daar erg gezellig bij. Verder heb ik nog even naar je andere blogjes gekeken, waar ook gezellige leuke dingen op staan, maar je kerstkrans vind ik helemaal super super leuk geworden. Mooi hoor.
    Hele fijne feestdagen en een warme groet Rianne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...