Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

traktatie ballerina en verjaardag jongste

Afgelopen zondag is onze jongste dochter alweer vijf jaar geworden. Wat vliegt de tijd soms toch snel voorbij. Alweer een jaar geleden dat ze voor het eerst naar de basisschool ging. Gelukkig voelt ze zich prima thuis op school. Ze is absoluut niet verlegen en weet precies wat ze wil. Op school mogen ze niet alleen in hun eigen klas trakteren maar gaan ze ook bij de andere meesters en juffen langs met een mooie kaart waarop de juffen en meesters dan hun naam kunnen schrijven. In de klas van mijn oudste dochter was ze het lokaal uit gelopen en had ze er nog even de opmerking tussen gegooid "dag kleintjes". De hele klas lachen natuurlijk en dan is die kleine dame van mij dus helemaal in haar element.  Die juf zal er al vast wel naar uitkijken om haar ooit in de klas te krijgen.

In haar eigen groep moest er natuurlijk voor alle kindjes een traktatie komen. Nou daar heb ik echt heel lang over nagedacht. Het was het allemaal net niet. Tot ik op deze site terechtkwam. Hoe weet ik niet precies meer, vast door 1 van jullie blogs. Ik had er eentje als proef gemaakt en aan haar laten zien en dat gaf precies de reactie waarop ik gehoopt had. Een diepe zucht en mooooi!




Knippen dus maar. Gelukkig ging dit snel. Even een paar vellen papier op elkaar, nietjes erin zodat het niet kan verschuiven en zo knip je er al snel vijf tegelijk.
De rokjes moesten gevouwen en geknipt worden. dat was iets meer werk, maar wel erg leuk om te doen. Ook leuk om zo eens met de kinderen te doen. Ik weet nog van vroeger hoe leuk ik het vond om van die tafelkleedjes uit vouwblaadjes te knippen. De verrassing van hoe het er uit kwam te zien als je het openvouwde. Iedere ballerina had dus haar eigen unieke rokje aan.




Op de achterkant heb ik met dubbelzijdig tape een potlood en rolletje snoep geplakt. Dat houd de ballerina ook mooi rechtop.

Naderhand heb ik natuurlijk even gevraagd wat ze ervan vonden en volgens mij vonden ze het allemaal een leuke traktatie.

Hier vind je alles om ook met deze ballerina's aan de slag te kunnen.
Ik had een mix gemaakt van alle drie de ballerina's die je hier kunt uitprinten, ik ben alleen vergeten om van te voren een foto te maken. Gelukkig was er nog eentje over.

9 opmerkingen:

  1. Proficiat nog met je jongste! Wat een leuke traktaties heb je gemaakt, enig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte gefeliciteerd!
    Je traktaties zijn erg leuk geworden!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Wat een originele traktatie zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Аня, добрый день! В блогосфере есть традиция - дарить друг другу знаки внимания - наградки! Заходите ко мне, забирайте! Спасибо за вдохновение!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nog van harte gefelies hoor

    enne wat een enorme leuke traktatie

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd!!! Zondag was mijn man ook jarig :o) (31 werd ie)
    Wat een leuke traktatie!!! Erg goed geslaagd!

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha die opmerking... ze heeft wel humor hoor! Maar wat een mooie traktatie zeg! Tja dat knippen vergt wel wat werk, ik begin er ook altijd heel erg op tijd mee zodat ik geen stress heb. Mijn kids zijn in mei en juni jarig en ik ga dan maar eens een printable van internet gebruiken, er staan er zat op!
    Nog van harte met jullie grutte lytse famke!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...