Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

een mooi lenteplaatje

Niet iedereen is er wild van, maar ik vind hyacinten toch wel errug lekker ruiken. Ik moest deze week in de winkel een aantal bosjes wegdoen omdat ze al wat te ver in de bloei waren. Dan koopt toch niemand ze meer, maar voordat ik ze weggooide heb ik eerst nog maar even fijn mijn neus erin begraven. Oh wat een heerlijk lentegeurtje. Gelukkig had de bloemenman deze keer ook bollen bij zich. Even een leuk potje opgesnord van zolder en een leuk plekje gezocht. Dat moest de butlertray worden, lekker dichtbij mijn zitplek. Alleen de rest was daar nogal winters dus heb ik het mooie ontwerp sneeuwklokjes van Corina weer tevoorschijn gehaald. Ja dit is alweer veel beter. 



Het frist de boel hier weer lekker wat op.





Ook maar meteen nog even een olvaritpotje in de juiste kleur omhaakt.







MMM, mischien die paddestoelen op de achtergrond ook maar eens vervangen.







Fijn weekend allemaal!


10 opmerkingen:

  1. Lief hoekje zo! En ook leuk die gehaakte potjes voor een theelichtje. Die wil ik ook eens gaan haken want ik heb genoeg leuke potjes over gehouden van de lekker boterhampasta DELUXE van de Lidl.
    Groetjes ut Ljouwert, Hendrika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige, frisse kleuren combinatie!
    De hyacinten, de poppetjes, de waxinelichtjes brengen
    een zeer gezellige sfeer binnen!!
    De lente is op je foto duidelijk te zien,
    maar buiten nog ver weg.
    Voor jouw ook een fijn weekend,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je er weer een gezellig hoekje van gemaakt! Leuk! Een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!!! Mooi zo dat groen en wit samen!
    Fijn weekend! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk plaatje zo alles bij elkaar, een beetje winter een beetje lente.
    Mooi met de bijpassende gehaakte lichtjes.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dat geurtje ook zo heerlijk! Mooi voorjaarstafereeltje heb je gemaakt, leuk! laat de zon nu maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb ook al zo'n zin in de lente maar voorlopig zijn we nog niet van de winter af! Wat een prachtige poppetjes (understatement) heb je daar staan. Een mooi geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi tafereeltje heb je gemaakt!
    Ik durf nog niet aan het voorjaar te denken.
    Dan duurt het nog zo lang.

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heerlijk he die voorjaarsgeuren.
    Ik zie dat ik je 90 ste volger ben leuk.
    ik ben al vaker langs geweest maar ga je nu dus echt volgen.
    lieve groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke dingen maak je zeg. En zo knap dat je dat allemaal kan naaien en haken. Dat zijn nu juist de dingen die ik niet kan. Ik heb genoten van je blog. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...