Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

gehaakte col

Niet dat ik nog niet genoeg sjaaltjes en cols heb, maar gewoon omdat het zo lekker weghaakt en ontspannend werkt heb ik er nog maar een col bij gehaakt. Als ik dan weer zo'n leuke col bij anderen zie, met een linkje naar een duidelijk filmpje, dan kan ik het toch weer niet laten. Even proberen of dit mij ook lukt. En als het dan prima gaat, ja dan moet hij ook afgemaakt worden natuurlijk. Het vreemde is, ik ben helemaal niet een sjaaltjesmens. Geef mij maar een lekkere fijne coltrui/jurkje. Ik ben een beetje een koukleum en zo'n blote hals, brrr, mij te koud. Daar is dan zo'n sjaaltje heel handig voor, maar op de een of andere manier voelt het toch anders. Gelukkig heb ik daar mijn twee meiden nog. Schat?, vandaag een leuk sjaaltje om naar school?




Hier vind je het filmpje, voor het geval er bij jullie ook nog wel eentje bij kan

5 opmerkingen:

  1. ha ha ha.....je kan er nooit genoeg hebben hartstikke leuk en mooi gemaakt

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh colsjaals! Leuk om te maken he, en ook nog eens nuttig als je in de kou op je bus moet wachten (zoals ik vandaag) ;)
    groetjes Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lEUK KLEURTJE
    En lekker warm.
    Wie weet heb je hem nog nodig
    deze winter.
    Eigenlijk hoop ik op nog een
    tijdje kou en sneeuw.
    Dan is er tenmonste echt winter geweest.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha van colsjaals kun je er noot genoeg hebben :) En dit weekend schijnt het weer wat fris te worden dus dan komt hij goed van pas ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke sjaal hoor!
    Hier kunnen we ze heel goed gebruiken!
    Min 10!

    Liefs,Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...