Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

effe gluren en swap met Sabine

Ze lagen al een tijdje op me te wachten. 'Ze' ja! En aangezien ik er nog maar eentje af heb laat ik er alleen een klein stukje van zien. Met zijn tweetjes zijn ze namelijk nog veel mooier.



Een tijdje terug heb ik me opgegeven voor de swap van Atelier Valerie. Mijn swapmaatje was Sabine. Sabine heeft ook haar eigen blog en daar kon ik mooi even rondspeuren om te kijken wat ze zoal leuk vindt. Ze maakt prachtige kaarten. Weer heel wat anders dan ik en dat maakt het swappen nou juist zo leuk. Woensdag viel de envelop door de bus en na hem snel te hebben opengemaakt kwamen er deze schitterende kaarten en theezakjeshouder uit.


.





Dit was mijn eerste swap, maar ik ga zeker weer mee doen met een volgende. Wat is dit leuk zeg!

Dank je wel Sabine voor de leuke spulletjes.


8 opmerkingen:

  1. Jij hebt inderdaad een prachtige ♥Friendship♥ Swap gekregen! De handgemaakte kaarten van Sabine zijn altijd zo mooi! Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb jouw swap ook binnen!Wow wat veel en wat een leuke dingen zeg. Ik ga er morgen duidelijke fotos van maken, Echt super, dank je wel. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei...dat ziet er al heel lief uit...

    Wat een leuke swap! Grappig zo'n theezakjeshouder!
    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die theezakjeshouder!! Fijn weekend! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Owww, dat lijkt op een heel lief lammetje! Ik heb er ook al eentje klaar maar ik kan er nog niet over bloggen want het is een cadeautje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk je swap.
    Ben benieuwd wat je maakt.
    Groetjes en een fijn weekend.
    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben benieuwd wat je gemaakt hebt!
    Het ziet er wel heeeel erg lief uit!


    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke swap, smaakt vast naar meer;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...