Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

give away kip met kuikentje van vilt

Deze lieve moederkip en haar kuiken kwam ik tegen op pinterest.  Met een paar kleine aanpassingen. Zo zaten ze bijvoorbeeld in een klein rieten mandje, wat ik natuurlijk niet zo even in de kast heb liggen, dus hier heb ik mijn eigen draai aan gegeven. Is het geen leuk stel, zo lekker saampjes in hun mandje.

Ennnnn, omdat de teller bijna op 100 volgers ( nog eentje zag ik zo net, spannend ) staat heb ik besloten dit leuke stel weg te geven. Dus wil je deze twee winnen, laat even een reactie achter dat je graag wilt meedoen. Op 1 maart trek ik de winnaar. Dan kunnen ze ruim voor pasen naar de gelukkige winnaar toe gestuurd worden.




                                                        Lekker knus tegen mams aan



Via het dream make share project kreeg ik gisteren mijn eerst enveloppe. Dit zat erin:



                        Het mapje met de knoopjes er boven op bevatte ook nog wat leuks.



                                     Dit kan ik natuurlijk goed gebruiken als naailiefhebster

Na wat gezoek op het net kwam ik er achter dat Sil ook haar eigen blog heeft. Hier kun je haar vinden.



En ook op de mat gisteren, mijn gewonnen give away bij crea barbera  Helemaal mijn smaak dit mooie hart.



                                                                 Heerlijk verwend dus!!!




24 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke kip met kuiken! Ik wil graag een kans maken. Je teller staat nu op 100 volgers ;-)

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauw 100, een magisch getal!
    Ik doe zeker mee aan je leuke give away!
    Dat hartje van crea barbera is trouwens superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh die zijn lief! Ik waag graag mijn kansje! :)
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk stel zeg! Dat mandje heb je heel goed opgelost, sterker nog; ik vind dit veel leuker! Enneh, het magische getal is ook bereikt, joechei joechei!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief dat je me in je blogje noemt!
    je kip en kuiken zijn erg leuk geworden, is dat mandje nou ook van vilt?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zeg, ik doe graag mee! En spannend van je cavia die gaat bevallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, ik doe mee. Ik heb een linkje op de giveaway pagina van mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik waag graag een kansje ! en leuke kadootjes heb je gekregen !

    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kipje en haar kuiken!
    Leuke presentjes!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik waag een kansje, heb je blog via *Maak het FF* gevonden en ben volger geworden. Super zeg die kip en haar kuiken en ook erg leuke presentjes kreeg je!

    Groetjes, Claudia

    P.s. ik heb op mijn blog ook een give away

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke Give Away! Ik doe graag mee! Leuk..
    wat een heerlijke verrassingen ook over de post; dream make share doe ik ook aan mee

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je bent heerlijk verwend met mooie spulletjes.
    Wat een schattig kipje.
    Ik doe graag mee en geef het dan een mooi
    plekje op de schouw op school.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super schattig kipje met haar kuiken :) Ik doe graag mee!

    En wat heb je een fijne post ontvangen. Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig stelletje, en wat ben je weer verwend!! Leuk hoor....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb hier wel een mooi plekje voor die twee schatjes...kan ik vast wat in de voorjaars/paasstemming komen. Ik denk dat ze dan ook een uitstapje naar "mijn" peuters zouden gaan maken.Oftewel: Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Veel plezier met je hartje! Fijn om te horen dat je er blij mee bent!
    Ondertussen zit je alweer over de 100 volgers, wauw, wat ontzettend leuk!
    Ik doe graag mee met jouw give away, hartstikke leuk die kip met het kuikentje. Zal hier vast gezellig staan tijdens de Paasdagen!

    Groetjes Barbera

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi,
    Ik zag je reageren bij me siss op haar blog (Jenneke)en ik denk ga eens even kijken wie dat is hihi.
    Ik ga je volgen, en zal zo op mijn fb een link naar je zetten.
    Ik doe heel graag mee met jou giga leuke give away.
    Je hebt super leuke spullen gekregen zeg, enjoy it.
    Lieve groetjes Hester
    https://www.facebook.com/hester.horden

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hihi...shame on me....ben ik volger bij je en heb het echt niet gezien
    via hester haar facebook tam tam ben ik hier gekomen

    wat een leuke post heb je gehad zeg
    enne ik zeg volmondig ja ik wil graag meedoen met jou gave give away ☺
    ik zal een link op mijn blog plaatsen

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd over de 100 alweer,
    Ik doe graag mee voor je leuke give away.
    Groet Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een verwennerij!!
    Ik maak ook graag kans op kip met kuikentje!!
    En fijn van de vele volgers, ik ben er nu ook één van!

    Groetnis Syllys

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat maak je een ontzettend schattige dingen.
    Vooral van je ski-konijn ben ik fan!
    Je hebt er weer een volger bij.
    Ook wil ik wel graag mee doen met je leuke give away.
    Ik zal een linkje plaatsen op mijn blog.

    Groetjes, Deborah
    deborahhaakt.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw Anja, wat heb je me vandaag verwend met je mooie verfijnde vilten creaties! Ik ben er echt ontzettend blij mee, dank je wel !
    Je hebt zelf ook leuke post ontvangen trouwens.
    Liefs van Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wow mooi dit zal super staan op de paastafel en doe dus graag mee

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...