Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

Ik zie ik zie wat jij niet ziet!

En het is een klein konijntje die zich verstopt heeft in een worteltje. Dit kleine konijntje heb ik gemaakt voor Silvia van Het blog Zaanse Zolder. Het was haar naam die ik doorkreeg van Micky van het dream make share project. Wat ik nou zo ontzettend leuk vind aan dit project is dat ik heerlijk kan maken wat ik leuk vind en het dan naar iemand mag opsturen die er vervolgens ook (hopelijk) weer heel blij van wordt.




                                            Ook maakte ik nog een (sleutel) hanger voor haar




Vervolgens kreeg ik zelf ook nog post. Deze keer van Anne



Wat een stapel, daar borrelen de ideetjes wel weer door naar boven.

En weten jullie nog dat we een workshop paper roses maken zouden geven? Die is inmiddels geweest en volgens mij vond iedereen het weer erg leuk. Grappig was ook om te zien hoe iedereen weer een andere vorm roos kreeg. Na afloop kreeg ik van Paulien dit leuke gehaakte hartje als bedankje.





13 opmerkingen:

  1. Wat een lief konijntje. Sylvia kennende vindt ze het geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schattig konijntje!
    leuk zo'n hartje trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief konijntje :) Fijn he al die post via DMS? Ik ben er ook zo dol op haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo je bent heerlijk verwonnen zeg, kei leuk geniet ervan.
    Wat zal Syl hier blij mee zijn zeg, leuk gemaakt hoor ♥
    Lieve groet Hester
    https://www.facebook.com/hester.horden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie maaksels heb je gemaakt voor het project! Stimuleert mij om eens een envelop te gaan vullen..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het zoooooooooooooooooooooooooooooooooo leuk !!!!! Wat een verwennerij toch! Ik heb foto's gemaakt, ga er morgen aandacht aangeven op mijn blogje :-)
    Nogmaals dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat ziet er allemaal zo schattig uit ! ook het lieve hartje van Paulien !!

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk al die cadeautjes!
    Je konijntje is erg leuk!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig konijntje. En wat heb je weer een leuke spulletjes gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi, ik zag het konijntje bij Sylvia.
    Mooi gemaakt zeg, compliment.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gevonden via Syl, heel leuk wat je gemaakt hebt! Leuke blog, ik blijf :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...