Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

huisjes van vilt

Oeh, dat pinterest zorgt voor problemen. Zoveel leuke dingen om te maken, maar in het tempo waarmee ik ze in mijn mapjes zet, dat krijg ik in mijn hele leven nog niet eens allemaal af. Waar het echter wel weer handig voor is, leuke kleine projecten. En nu ik me heb ingeschreven op het blog van dream make share komen die heel erg van pas.  Micky heeft een soort postcrossing bedacht maar dan met eigengemaakte creatieve spulletjes die je naar elkaar toe stuurt. Het is geen swappen omdat je niet van degene die jij iets stuurt iets terugkrijgt, maar van iemand anders die jouw adres van haar heeft ontvangen. Wil je er meer van weten? Klik even op de link hierboven.


En dit is wat ik ga opsturen. Aan wie? Dat is natuurlijk geheim.







Fijn weekend allemaal!!!



11 opmerkingen:

  1. Ze zien er alleszins schattig uit!
    Voor jouw ook een fijn weekend,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige huisjes zeg :) En ik ben het helemaal met je eens. Pinterest zorgt voor veel meer inspiratie dan je in de rest van je leven aan kan. Maar och... het is wel leuk tijdverdrijf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je huisjes zijn enig! Lekker winters nog, past bij dit weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gedaan! Mooi met dat ringetje bovenin. Heb ook van die dingen maar weet echt niet hoe ik dat in de stof moet krijgen haha. Zal eens op onderzoek uitgaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer hoor ,heb me nog niet aangemeld voor post crossing ,dus ze vallen niet bij mij op de mat. Gezellig weekend groet Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige huisjes!
    Ik wens je een heel fijn weekend!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb me ook aangemeld, hoop dat deze in fryslan blijven dan maak ik ook nog een kansje.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke vogelhuisjes en dan die leuke knoopjes erop. Geweldig!
    Ik wou dat ik degene was die zo'n leuk huisje kreeg!
    Jou popje van Corina staat ook vast geweldig mooi, het is een mooi patroon.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat jij mij wel gevonden hebt! T was mij niet gelukt. Had zelfs al gegoogled. Maar diegene aan wie jij wat gaat sturen zal zeker blij verrast zijn, super mooi gemaakt zeg!

    groetjes Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaaa...ik ben de gelukkige die deze schattige huisjes net op de deurmat vond!! Dankjewel Anja zijn zijn superleuk (én zoooo netjes gemaakt!). Ik ga er zo een blogje over maken en ben meteen volger geworden...dat was ik nog helemaal niet eens...schande:-))! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anja, Via Maddy die de gelukkige is geworden van jouw vilten huisjes ben ik een kijkje gaan nemen op je blog. Je maakt heel veel leuke dingen en ik zal je best weleens met vragen bestoken omdat het mij ook heel leuk lijkt om te gaan doen. Zag ook het schaatsende varken en dat vind ik geweldig hahaha :-)
    Ik blijf hier hangen !
    Liefs, Ellen
    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...