Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

Heel veel post

Wat een geluk heb ik deze week gehad. Ik won twee give aways en kreeg ook nog bedankpost van Prutselz. Al die post wil ik hier natuurlijk wel even laten zien.
In willekeurige volgorde..

Lenteliefjes van atelier Nanaya.




Koekendiefie met kabouter van atelier koekendiefie





En last but not least, een bedankje van prutselz voor de gewonnen give away.





Nou ja, ik schreef het al, het was wel een hele goede week wat de post betreft.
Geluksvogel die ik ben!





15 opmerkingen:

  1. owwww prachtige spullen heb je gekregen geniet er maar lekker van

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw inderdaad geluksvogel! Wat een fijne post allemaal! :) Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke leuke spullen heb je gekregen zeg..geniet ervan♥
    Live groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een leuke post! Jij bent wel even zoet dit weekend! :o)
    Geweldige stempel ook weer van Prutzels...SelsMakke...Super!!

    Fijn weekend alvast! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ow wat gezellig al die post, fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, 3 zo'n pakjes in 1 week!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe leuk voor jou, het maakt een mens zo blij die verwennerij!
    Geniet van alles en nog een fijn weekend, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een verwennerij en die stempel van selsmakke is wel echt heel top!! DIe ga ik als je het niet erg vind onthouden, aangezien myn suske daar heel blij van zou worden!!

    Grtjs Sylvia
    bysyllys@blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. met leuke post het weekeinde vieren !! :-)

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke post! Om vrolijk van te worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij kunt weer lekker aan de slag! Veel plezier met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie spulletjes heb je gekregen!
    Geniet er maar lekker van!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dankje voor alle boekentips, leuk! Ik heb onlangs 'papieren kind' gelezen, ik vond het een heel mooi boek. En nu ben ik bezig in 'keukenmeidenroman' (verfilmd als 'the help') ook erg indrukwekkend!
    In Flow las ik dat 'de boekendief' geweldig moet zijn, ken je dat? Wordt waarschijnlijk m'n volgende...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...