Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

uitslag give away en lentekrans

Ik heb een beetje gesmokkeld, in mijn give away bericht stond dat ik op 1 maart de uitslag bekend zou maken. Ik heb het alleen erg druk gehad en nu kwam ik er vanmorgen achter dat het dus al 4 maart is. Oeps.
De tijd vliegt soms echt zo snel voorbij. Maar hier is dan toch de winnaar. Getrokken door de random generator, nummertje 12


                                                           Prutselz

Als je me even je adres mailt dan komen de kip en haar kuiken zo snel mogelijk naar je toe.


Vandaag plaats ik mijn honderdste berichtje. En ik ben afgelopen week ook ruim over de 100 volgers heen gegaan. Wat een mijlpalen. Toen ik net begon plaatste ik soms wel drie berichtjes in een week, nu is dat wat minder geworden. Maar 1 keer in de week verschijnt er altijd een berichtje en af en toe twee keer. Ik denk dat jullie het wel herkennen, werk, kinderen en andere bezigheden slurpen ook tijd op. Maar ik vind het bloggen nog net zo leuk als toen ik begon, mede dankzij de leuke reacties die ik altijd krijg. Ik ga dus zeker op naar de 200!!



Als oprjochte Frys luister ik natuurlijk wel naar wat Piet Paulusma te vertellen heeft in zijn weerpraatje. En Piet wist dit weekend te vertellen dat het deze week toch echt een beetje lente gaat worden. Daar hing deze krans nou al een tijdje op te wachten. Hij is omwikkeld met draadjeswol (geen idee hoe het echt heet, een tijdje terug heb ik het gekocht in een kleine toko.) Op Pinterest had ik het idee eens langs zien komen en toen ik die bolletjes wol zag kon ik die niet laten liggen natuurlijk. Het madeliefjes patroon had ik in mijn patronenmap zitten en na een paar uurtjes knippen en naaien is dit het eindresultaat geworden.




Wat je niet ziet op de foto is dat er in het draad nog een klein glinstertje zit. Het is net alsof het "gras" een klein beetje vochtig is. Het is zo jammer dat je op een foto nooit helemaal ziet hoe iets in het echt is.


Mijn voordeur is weer helemaal klaar voor de lente.

13 opmerkingen:

  1. gefelieesss met je 100e blig...met al zoveel volgers ook op naar meer

    een prachtige krans is het!!!!

    enne hanneke gefeliessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss geniet ervan

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh de lente... ja, hij komt! Morgen zou het hier in het zuiden zelfs 16 graden worden! Bijna blote voeten weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. én mooie krans..je brengt me op een idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd aan Prutselz en jij hebt een
    fantastische lentekrans gemaakt. Ik geniet ervan!
    Ook proficiat met de meer of 100 volgers!
    Nog een fijne dag,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hanneke van harte gefeliess met je give away
    Anja dank je wel voor deze leuke gegeven kans.Gefeliess ook met je volgers, en op naar de 200!
    Wat een leuke krans heb je gemaakt zeg ♥
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd met je 100e bericht, nog veel blogplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie krans!!! Lekker Lente!!!
    Gefeliciteerd met je 100e bericht & meer dan volgers!
    Ga zo door...:o)

    Geniet van de zon!!! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd beiden.
    En wat heb je een ontzettend gave krans gemaakt!
    Leuk idee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd! Heerlijk om weer bezig te zijn met de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat! En wat heb je een geweldige krans gemaakt! Echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk zeg die krans, ik heb hem ook op mijn Pinterest staan maar inderdaad ik heb zoveel dingen gepint dat niet alles gemaakt kan worden. Je konijntje van je vorige post is ook superschattig. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van Harte voor Pruszels.
    Je hebt een erg leuke deur krans gemaakt.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En in het echt zijn moeder kip en kuiken zó leuk, lief en mooi!!!!!wat heb jij dat mooi gemaakt, maar vooral ook...dankjewel !!! wij zijn helemaal geinspireerd..en reken maar dat ze een ontzettend fijn plekje hier hebben!!en natuurlijk flansen we binnenkort het uiltje ook inelkaar..zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...