Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

vilten kraamkadootje

Een collega van mijn vriend is bevallen van een meisje. Nu was het idee om een naamslinger voor haar te maken, maar toen ik het geboortekaartje zag kreeg ik een ander idee. Dit geboortekaartje leende zich er uitstekend voor om na te maken in vilt. Vanmorgen maar meteen aan de slag, ik heb geen idee wanneer ze voor het eerst bij haar op kraamvisite gaan, en wat af is is maar af. Ik heb het geboortekaartje er even naast gefotografeerd.




De naam heb ik op het hartje wat eronder hangt geborduurd.




Ze wisten van te voren niet wat het zou worden en nu blijkt dat het een meisje is geworden kon ik het niet laten toch een paar roze accenten aan te brengen. 




Fijn weekend allemaal!!

27 opmerkingen:

  1. Echt een super schattig kraam kadootje!!! Echt lief, en mooi gemaakt :)

    Fijn weekend!
    groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk cadeautje heb je gemaakt! Heel origineel. Alvast een fijn weekend. Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super geweldig idee!! Echt een heel leuk cadeautje!! Top! Daar zijn ze vast heel erg blij mee!!

    Liefs Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk! Mooi gemaakt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuk en mooi!!! heerlijk origineel! je gaat de ouders blij maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi en super lief. Dat vinden ze vast heel erg mooi. Erg bijzonder geboorte kaartje ook, orgineel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, dat is nog een super origineel!! Leuk zeg, dit zullen ze voor altijd bewaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh Anja, wat prachtig gemaakt en wat origineel zeg, dat zal zeker gewaardeert worden !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig strak gemaakt Ymie!
    Heel lief voor zo'n mooi klein meiske!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat zullen ze daar blij mee zijn, echt uniek en zo persoonlijk, mooi hoor! Haha Nicole, ben ik blij dat jij dat ook wel eens hebt, aangezien ik jouw eens als Els aansprak :P

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kraamcadeautje heb je gemaakt.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow Anja,

    Wat een vreselijke ludieke actie!!! Super mooi gemaakt!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super, super, super leuk, wat zullen ze daar blij mee zijn!

    fijn weekend, groetjes Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is super leuk.Mooi ook voor later als herrinering.
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat prachtig! Toen ik de foto zag vond ik het meteen al zo'n schatje, maar dat het ook nog eens van het kaartje afkomt is helemaal super. Wat zullen ze daar blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt heel mooi. Prachtig cadeau om te geven en te krijgen.
    groet Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super lief kraam cadeau!!
    Iets om voor altijd te bewaren.

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tof zo'n op maat gemaakt kadootje! Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een ontzettend lek geboortekaartje zeg. Dat is weer eens iets anders dan een gewoon vierkant of rechthoek. En wat knap dat jij er zo'n mooie hanger van hebt weten te maken. Daar gaan ze vast blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat mooi!!! Daar zal ze blij mee zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ooooooooo de ouders van Nikita gaan dit superrrrr vinden.Het geboortekaartje laten terugkomen in een creatie. En wauwwwwwww wta heb je dat knap gedaan, superrrrrrr!
    Ik ben smoorverliefd.

    Als ik jou was bracht ik er een patroonblad vanuit, want wie wil er nu niet zoiets ontvangen en vooral OOK maken hihihhi. Ikke wel hoor!!!!


    Grotjes HIlda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk gedaan Anja, dit kaartje leent zich er inderdaad erg goed voor. OOk een leuk idee om er een harje onder te hangen en dan nog wel met naam.
    In een woord Super!
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuk idee !!!!!!!!!1
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...