Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

Kapot

Hopelijk vrijdag weer een berichtje met foto, de oplader van onze laptop is kapot.  Nu typ ik even een berichtje op de tablet,maar foto's daarmee nemen vind ik niet zo mooi.  Inmiddels heb ik weer een kraamkadootje af, de baby's trekken zich er niks van aan dat het nog geen lente is.  Een vriendinnetje van de jongste heeft een broertje gekregen. En vorige week hebben de overburen een klein schattig meisje gekregen. Vri jdag plaats ik de foto eventjes.












6 opmerkingen:

  1. hoop dat je een vervanging kunt krijgen

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ai wat jammer Frou! Hoop snel weer wat van je te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He, wat vervelend!
    Ik hoop dat het snel weer in orde komt!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ai... Da's wel jammer! Maar ja, die apparaten hebben niet het eeuwige leven; deze accu is ook kaduuk! Moet nog ff een back up maken, want je weet maar nooit hé? :-) Succes! Liefs Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo vervelend als de apparatuur niet meewerkt! Benieuwd naar de kiekjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeft je vriend eindelijk weer de laptop in orde gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...