Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

kraamkadootje

Pfffff, eindelijk, daar ben ik weer. De oplader liet wel erg lang op zich wachten. Via het net hadden we een nieuwe bestelt en de belofte was voor 16.00 bestelt, levering de volgende dag. Dat werd dus een week later.  
Niet normaal toch. Gelukkig kon ik via de tablet wel jullie blogs lezen en ben ik niet heel ver achterop geraakt. Maar nu dan weer een berichtje van mezelf.

Een vriendinnetje van mijn jongste had een klein babybroertje gekregen en omdat haar vriendinnetje zo trots was op haar kleine broertje moest ze echt even langs komen om te kijken. Altijd leuk om zo'n klein kereltje te mogen bewonderen. Verbazend dat die van mij ook ooit zo klein zijn geweest. Nu zijn het alweer van die grote meiden.

Dit nam ik voor hen mee

                                De naam van het kleine kereltje is op verschillende manieren te schrijven,
                                             dus hield ik het veilig bij alleen de eerste letter





                 En ik ben alweer met het volgende kraamkadootje bezig. Dit keer voor de overburen.



                                                 Fijn weekend allemaal!!!

7 opmerkingen:

  1. amai seg jij hebt nog werk dan met al die kleine bengeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super schattig kadootje!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vilt is toch wel echt jouw ding hè?! Mooie hanger voor een lief klein kereltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fin dat je nu weer een oplader hebt! Wel een beetje vreemd dat ze zeggen het de volgende dag te leveren en je er vervolgens een week op moet wachten :-S Maar och, hij is binnen. Mooie hanger heb je gemaakt! Ziet er lief uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi hangertje!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke hanger hoor en met de letter van de naam wordt het echt speciaal. Mooi!
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...