Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

onbekende post

Vorige week kreeg ik post van het dream, make, share project. Een super enveloppe vol met leuke spulletjes. Alleen hoe ik ook zoek naar een code, ik kan hem niet ontdekken. Dus mocht je je spulletjes herkennen, laat dan even een reactie achter. De enveloppe is afkomstig van Anouk en haar postcode is 7468AP.


Als dit niet gaat lukken dan mail ik Micky even. Zij heeft alle adressen, maar aangezien ze het nogal druk heeft met verhuizen probeer ik het eerst zo even.


Ook deze leuke bloemenhanger kwam binnen. Gewonnen bij Jenneke. Zo leuk met die knoop erop. Die gaan hier ook nog wel eens besteld worden.




Ik ben verder druk met het voorbereiden van de workshop. Morgen is het eindelijk zo ver. Ik ben heel benieuwd wat ze ervan gaan vinden.

12 opmerkingen:

  1. Leuke post!! En succes met je workshop (wat ga je geven?)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anja,
    Pfff je hebt de envelop gekregen, was telkens al aan het kijken! Als je het vogeltje bovenaan het strikje openmaakt (waar dream make share op staat) daar staat alles binnenin......
    Groeten Anouk
    kitschenblitsch.blogspot.nl
    Succea!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. By the way, zat er ook een pen in?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is dan wel een heel spannende enveloppe! Maar ik lees net hier boven dat de code verdekt opgesteld staat in een vogeltje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha ha de dame heeft zich al gemeld zie ik hihi
    en de mijne is ook veilig aangekomen
    leuk allemaal, geniet er lekker van

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo hey, Anouk heeft jou wel hele leuke dingen toegestuurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha! Ze heeft jou al gevonden gelukkig! :-) Wat een verwennerij! En ook zo'n mooi gehaakte hanger van Jenneke... Wat ben jij een bofkont, zeg! Geniet ervan!
    Liefs Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Al opgelost zie ik, wat leuk! En je blog is ook uit de wintersferen zie ik, ook leuk, haha, kon geen sneeuw meer zien! Succes met de workshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. spannend zo'n workshop !
    en je hebt mooie spulletjes gekregen :-)

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super pakketje heb je gekregen...met een geheime boodschap ook nog haha...
    Fijne middag! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuk pakket seg.
    wil ik ook wel hebben hihi

    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...