Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

Moederdag

Met hemelvaartdag is er een kleine vrijmarkt. Daar wilden mijn dames natuurlijk wel aan meedoen. Maar ja, wat te verkopen?
Nou leek het mij wel leuk om iets voor moederdag te maken. De laatste keer dat ik bij IKEA was heb ik een stuk wit katoen meegenomen met de bedoeling om daar eens wat op te stempelen.
Vanmorgen hebben we harten gemaakt met tekst en een leuk plaatje. Verder heb ik nog wat uiltjes door de big shot gedraaid. Kunnen mensen zelf thuis een uiltje in elkaar knutselen.
Zo zijn ze geworden.....



16 opmerkingen:

  1. Leuk! Dat zal je vast verkopen!
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk leuk leuk! Ik had er zo een gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk, die gaan als zoete broodjes, wat ik je brom!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat worden vast succesnummertjes, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,

    Via via kwam ik op uw blog terecht. Gezellige blog heeft u, ik ben gelijk volger geworden.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh dat gaat denk ik wel goed komen met zulke leuke spulletjes! !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hartjes en uiltjes zullen verkopen als zoete broodjes!

    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze leuk...
    Zou ze ook zo kopen, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke spulletjes!
    Dat gaat ze vast veel centjes opleveren!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, dat gaat helemaal goedkomen! :-) Waar is de vrijmarkt? Hihi! Ik moet helpen verhuizen, da's nou weer balen hee... Succes met de verkoop!

    Liefs Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een goede zet om iets voor Moederdag te maken,leuk hoor! Alvast veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er allemaal erg leuk uit. Nu maar hopen dat het een beetje verkoopt. Succes. Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goed idee! Hoe heb je dat gedaan met die stof, echt gestempeld??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, gewoon met van die stempels die je normaal gebruikt bij het kaarten maken (wat ik dus nooit doe, maar die stempels zijn zo leuk) en dan met watervaste inkt.

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...