Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

Onze caviafamilie

Op het moment willen mijn creatieve genen even wat rust volgens mij, er komt niet zo heel veel uit mijn handen op dit moment.  Mede schuldig daaraan is dat ik op het moment een paar spannende boeken heb liggen. En lezen is ook zo fijn, vooral als het een goed geschreven boek is.

Vandaar dat ik vandaag eens een paar foto's van onze cavias plaats. Tijdens de braderie in Makkum kwam ik twee blogdames tegen en na een gezellig praatje kwam het onderwerp cavias ook ter sprake.
Hadden we ze echt nog allemaal? 
Het antwoord: bijna allemaal. Twee broers zijn verhuisd naar een vriendinnetje van de jongste, maar de rest, we konden er geen afscheid van nemen. Ik heb er dus een hok bijgekocht en daar zitten onze vijf mannen nu in. Zo ziet het er nu uit in onze tuin




Rechts de dames en links de heren.




                                          De vier dames




                                     Vijf stoere mannen ( goed kijken hoor!)



En dan nog twee mannen van een eerdere lichting. 

Tel je even mee?

4 dames, 7 mannen

En als ik dan thuiskom beginnen ze allemaal naar me te fluiten. 
Zo blij zijn ze om me weer te zien. ( of ze willen alweeeeer eten)
Ik word er in ieder geval altijd zeer vrolijk van.

11 opmerkingen:

  1. Gezellig hé, cavia's? We hadden er vroeger ook zoveel... Inmiddels hebben m'n ouders (!) er weer 2; Fudge en Dotti. Skatties!
    Liefs Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die cavia's! Dat blijven toch enorm lieve en aandoenlijke beestjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh cavia's zijn zo leuk! Had er vroeger ook een. Super lief diertje. Maar zo groeit de familie wel lekker door natuurlijk. Hoewel, het scheelt dat ze nu gescheiden zitten anders kun je er in no-time nog 3 hokken bij gaan halen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O ze zijn leuk ik heb ze jaren gehad heerlijke beessies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mogen de heren ook af en toe bij de dames op bezoek?? Er past best nog een hok bij in de tuin, toch? (haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatjes!! Enne lekker lezen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach,mijn lieve vriendjes!
    Ze zijn zo gezellig!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben zo dol op die beestjes. Had er tot voor kort 5 nu twee en er komt er binnenkort een gecastreerd manneke bij. Gisteren in de tuin zat ik naar ze te kijken en oh wat zijn ze lief. lieve groetjes van een vrouw die niet volwassen wil worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...