Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

Voor het schattigste buurmeisje ooit!!

Geïnspireerd door het geboortekaartje, maakte ik dit voor mijn mooie kleine buurmeisje.
Nu nog even shoppen voor wat leuke kleding en dan kan het nog mooi voor we weg gaan op vakantie naar haar toe.












De kinderen zitten hier in hun laatste week. Afgelopen vrijdag hebben we een groots feest gevierd omdat het onderwijs hier in het dorp 150 jaar bestaat. We zijn allemaal verkleed naar school gegaan, wij als ouders dus ook.  En wie ben ik nou?  Eigenlijk zet ik nooit foto's van mezelf of de kinderen op mijn blog, maar deze is zo leuk geworden, dus vandaag een uitzondering. Ik sta op de bovenste rij, tweede van links

5 opmerkingen:

  1. ha helemaal leuk eb goede inspiratie voor mij ik moet nog verkleed als boerinneke :)
    Groetjes Albèertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief naam-vilt-creatie!!! Knap!

    En geweldige foto!!!
    Fijne dag! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuek foto in oude kelderdacht, jullie hadden vast veel lol! En gefeliciteerd met je buurmeisje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een schattig kadootje voor je buurmeisje, mooi! En geweldige foto :D
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. owwwwwwwwwwwwwwwwww wat sweet petite ♥

    en wat een leuke foto

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...