Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

Een nieuwe krans voor de voordeur

Na onze vakantie was er van de plantjes niet zo veel meer over. Afgelopen weekend ben ik dus maar eens gaan plantjesshoppen in mijn favoriete tuincentrum. In Engeland had ik zulke prachtige hanging baskets gezien en dat had mijn hoofd wel een beetje op hol gebracht. Ze mixen daar gewoon vrolijk alles door elkaar, een explosie van kleurtjes. En al die kleurtjes komen nu ook in mijn voordeurkrans terug. 





Het moet allemaal natuurlijk nog een beetje groeien, maar dan hoop ik ook zo'n waterval van kleur te krijgen. 



Een vrolijke, maar niet al te ingewikkelde krans. Op de heetste dag ooit lijkt me dat ook niet zo slim. Het is hier inmiddels 28,3 graden. Ik ben benieuwd wat de eindstand gaat worden.

Fijn weekend allemaal!!






















9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige krans! Heel mooi met al die kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zomerser kan het niet met je krans, mooi!
    Geniet nog van de zonnige dagen,
    lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er gezellig uit.Leuke kleurtjes. Het mag ook wel opvallen.Heel gezellig. Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh jaaa dat vind ik ook zo mooi, al die soorten door elkaar, maar ik heb helemaaaal geen groene vingers... Fleurige krans!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Do hast der wer in moai plaatsje fan makke frou! Prachtige kleurencombinatie. En je hebt gelijk; niet te moeilijk doen met dit warme weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi je bloemen en je krans past er zo goed bij.
    Lieve groet, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...