Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

Mijn huis in herfstsfeer

Vinden jullie dat nou ook zo heerlijk. Kriebelt het bij het wisselen van de seizoenen ook bij jullie. Bij mij namelijk wel. Het blauwe en roze spul is naar zolder gebracht en de herfstkleurtjes hebben hun intrede gedaan in mijn huis. S' avonds de kaarsjes weer aan, af en toe al eens een warme beker chocolademelk i.p.v. thee. Zoals mijn oudste dochter het zei, het is nu weer zo gezellig mem.





                       Egeltje Koen past weer op de pompoenen




Een pot waarin al een kaars zet heb ik bekleed met de wol waarmee ik ook een sjaal aan het breien ben.


Een kleine muis heeft ook een warm plekje gevonden.



Deze leuke waxinelichthoudertjes kwam ik bij de Action tegen


 
     De mand met warme dekens voor 's avonds


 De grote tafel.


Vandaag waarschijnlijk de laatste warme dag, vanmorgen heeft het hier zelfs al eventjes geregend, maar ik ben er helemaal klaar voor! Laar maar vallen die blaadjes.












6 opmerkingen:

  1. Wat knus en gezellig allemaal! :) Ik vind het wisselen van de seizoenen ook altijd weer leuk!

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he wat een gezelligheid hier zeg...ik geniet er volop van
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie decoratie zeg ! heel veel mensen decoreren met de seizoenen mee en ik vind het leuk maar zelf doe ik het eigenlijk nooit !?!, de decoratie die in je raamkozijn staat is super, daar kan je steeds wat anders mee. Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi zo in de herfstsfeer die kabouter ben zijn naam even kwijt mmmmm...... een plaatje en zo lief !!
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke herfstdecoraties zeg!
    Lekker gezellig binnen blijven...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gezellige boel bij jou... ik ga je volgen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...