Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

Gekleurd hart gemaakt van takjes


Dit idee zag ik ergens op het internet voorbij komen. Voor mij was het reden om meteen de trap te pakken en wat takken van de populierenboom af te knippen. Verf van de kinderen erbij, lekker kliederen, want hoe verf je een lange tak zonder zelf vieze vingers te krijgen. Niet dus!
Gelukkig scheen maandag het zonnetje lekker ( toen nog wel, nu kunnen we hier zwemmen in de tuin).
De takjes waren dus snel droog. Met ijzerdraad heb ik de boel in elkaar gezet. En nu hangt dit mooie hart op mijn voordeur te pronken. 



Ik denk dat er nog eentje gaat komen voor op de achterdeur, maar als ik nu met mijn hoofd tussen de bladeren duik word ik wel heel nat, het zal dus nog even moeten wachten.


9 opmerkingen:

  1. Wow wat knap gemaakt! Als ik zoiets van Pinterest probeer na te maken krijg ik een schots en scheve versie, haha! Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel origineel en mooi gemaakt ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze op pinterest voorbij zien komen, wel gepind maar (nog) niet gemaakt!
    Misschien toch maar doen, hij is wel heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee! mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke gaaf! Zilver gespoten/geverfd lijkt hij me ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan! Zwem ze in de tuin! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo simpel eigenlijk, maar o zo mooi. Dank je voor het idee.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...