Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

De zelfgemaakte zomerjurkjes kunnen aan!

'Volop zomerweer, dus tijd voor lekkere luchtige zomerjurkjes. Het jurkje voor mijn oudste dochter hing al een tijdje te wachten op dit fijne weer, en nu kon hij dus lekker aan. Dit jurkje heb ik tijdens de naailessen gemaakt. Het is wat een ingewikkelder patroon en een beetje hulp zo af en toe is dan heel welkom.



De stof voor het jurkje van mijn jongste dochter lag al een tijdje te wachten op het juiste patroon. Ik wilde voorkomen dat het op een pyjama ging lijken. 
Hier  (http://emmaenmona.blogspot.nl/2011/07/juli-topjesmaand.html ) kwam ik dan toch tegen waar ik al een tijdje naar zocht. En dit is mijn eindresultaat.







3 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Wat een mooie stof van de bloemetjesjurk en de andere is lekker vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke jurkjes! Leuke blog heb je, ik ga je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...