Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

Mijn tuin op zijn mooist.

In deze tijd van het jaar is mijn tuin toch echt wel op zijn allermooist. Ik deel dus graag een paar mooie plaatjes met jullie. 


De riddersporen volop in bloei met geraniums ervoor.



Het vingerhoedskruid is mega hoog dit jaar. Het is zo leuk om te zien hoe de hommels en bijen er helemaal in kruipen.


De geraniums moet ik echt in de gaten houden, anders breiden ze zich over de hele tuin uit.


De aardbeien zijn inmiddels afgedekt tegen onze ietwat te brutale merel. Als ik haar haar gang laat gaan blijft er niet eentje voor ons over. In het hoekje zie je nog onze bramen.


De appelboom doet dit jaar ook goed zijn best. Ik denk dat ik hem maar wat moet uitdunnen. Anders knappen de takken straks nog onder al dat gewicht.


Zoals ieder jaar zit onze rode bessenstruik weer propjevol bessen.


Naast de voordeur staan deze zelfgemaakte plantenbakken.


En deze staat aan de andere kant van de voordeur. 

Fijn pinksterweekend allemaal!








2 opmerkingen:

  1. mooi zo in je tuin er gaat toch niets boven zelf lekker doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Jullie hebben een hele mooie tuin, met blijkbaar een merel die heel graag jullie fruit lust :-)

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...