Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

Fotowedstrijd National Geographic junior

Mijn dochter doet mee aan de fotowedstrijd van National Geographic Junior.  Mijn vraag dus aan jullie, vind je haar foto mooi, geef haar dan je stem.

Voor de eerste foto stem je hier
Op één of andere manier kruipen er altijd heel veel salamanders onder ons zwembad. Zodra we het zwembad weer opruimen halen we ze dan daar weg ( veel te veel zon) en zetten we ze op een schaduwrijk vochtig plekje in de tuin weer terug. Ze heeft nu één van de salamders op een steen gezet samen met een slakje. En dan maar klikken. Dit is mijn favoriet.

Bij foto twee hebben we een klein beetje geholpen. Een slak kruipt natuurlijk niet echt over een salamander heen. Maar de salamander bleef zo stil zitten. 



En dan haar laatste foto. Een prachtig groen plaatje.




Natuurlijk mag je ook op alledrie stemmen. Alvast heel erg bedankt voor jullie stem(men)




2 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Mijn stem is gezet voor je dochter. Ze heeft leuke foto's gemaakt.
    En hmm, die cupcakes in je vorige post, smullen!
    Laura heeft een leuke site hé! Ze is ook een lieve meid, als je vragen hebt, kan je haar milen, ze antwoordt direct terug. Door haar ben ik mijn kookblog ook terug aan het vullen. :-)


    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gestemd! Fijn dat ze zich hiervoor interesseert, altijd leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...