Altyd wolkom

Altyd wolkom
Altyd wolkom

Najaarskrans

De tuin wordt nu steeds een beetje rommeliger. Het hoort erbij, nu de herfst in aantocht is. Om toch nog een beetje langer van mijn mooie bloemen te genieten heb ik van duizendblad een mooie krans gemaakt. Nog nooit eerder geprobeerd van deze plant, maar ik ben heel tevreden over het eindresultaat.


Het is hier vandaag heerlijk weer, dus ik heb lekker met het zonnetje op mijn rug, deze krans staan maken. 


Nu eerst even het restafval opruimen en dan de kids weer uit school halen. Een ochtend vliegt ook weer voorbij. 

Nog even mijn oproepje om te stemmen voor mijn oudste dochter. Ze haalt al aardig wat stemmen op met haar foto.
Om te stemmen klik je op het linkje.





3 opmerkingen:

  1. Wat een bijzonder goed idee. Het is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het romantisch mooi ...
    Geeft een gezellige sfeer in huis ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...